Азия

Азия

Екзотични почивки и пътувания до: Тайланд, Шри Ланка, Индонезия – Бали, Малайзия – Куала Лумпур, Виетнам, Лаос, Камбоджа, Китай, Индия.

Още

Екзотика

Екзотика

Екзотични почивки и пътувания до: Малдиви, Сейшели, Мавриций, Доминикана, Куба, Барбадос, Дубай, Кения, Мароко-Маракеш, Танзания - о-в Занзибар, Кабо Верде.

Още

Европа

Европа

Най-посещаваните Европейски дестинации: Австрия, Испания, Италия, Франция, Португалия,Швейцария и други по желание на клиента.

Още

Балкани

Балкани

Най-близката екзотика до нас: Гърция – Халкидики, Солун, Санторини, о-в Тасос; Турция – Истанбул, Кушадесь; Хърватска  и др.

Още

България

България

Най-достъпната почивка в прекрасните морски и планински курорти на България.

Още

Самолетни билети

Общи условия за пътуване

1. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да прави промени в програмата в случай на възникнали обстоятелства, извън контрола на фирмата, като своевременно уведоми за това ПОТРЕБИТЕЛЯ.

2. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да извършва промени в разписанието на полетите 24 часа преди излитане.

3. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да отмени туристическото пътуване като информира за това ПОТРЕБИТЕЛЯ в срок най-късно от 2 дни от възникване на основанието за отмяна в следните случаи:

  • Не е набран необходимият минимален брой участници. В тези случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност за изпълнението на договора, като връща на ПОТРЕБИТЕЛЯ всички платени суми, без тази част от тях за извършени разходи /за резервации, платени застраховки, глоба за върнати билети и др./ Извършените разходи се удостоверяват с надлежно оформени документи.
  • ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност пред ПОТРЕБИТЕЛЯ в случай на отнемане, забавяне или изменение на сроковете и условията на пътуването, които не зависят от ТУРОПЕРАТОРА, а именно:

- Забавяне на самолетните билети по технически или метеорологични причини

- Непреодолима сила /природни бедствия, стачки, войни и др./

- Анулация или прекъсване на пътуването по лични причини на ПОТРЕБИТЕЛЯ

- Загуба или повреда на багаж по време на пътуването

- Отказ от упълномощени органи да издадат виза /когато е необходима/ на ПОТРЕБИТЕЛЯ

- Недопускане от страна на съответните митнически и гранични служби на ПОТРЕБИТЕЛЯ да излезе или да влезе в страната на пътуването поради липсата на надлежно оформени документи или извършени правонарушения или престъпления.

- Недопускане от страна на съответните български митнически и гранични служби ПОТРЕБИТЕЛЯ да напусне страната поради липса на надлежно оформени документи или извършени правонарушения или престъпления.

Когато отговорността на контрагентите на ТУРОПЕРАТОРА за вреди, причинени от неизпълнението или неточното изпълнение на услугите е ограничена от международни договори, отговорността на ТУРОПЕРАТОРА е в рамките на тези ограничения.

4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен при пътуване извън България да си осигури необходимите лични документи /задграничен паспорт, лична карта, пълномощни и др./ оформени в съответствие със законите на посещаваната страна и Република България.

5. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е лице, което няма навършени 18 години и ще пътува в чужбина със собствен задграничен паспорт, то той трябва да предостави нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни със заминаването му в посочената страна на посочената дата /ако непълнолетното лице пътува заедно с единия от родителите си, е необходимо той да притежава нотариално заверено съгласие от другия родител.

6. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ възнамерява да извърши пътуване и престой в страни с повишен риск от инфекционни заболявания, е длъжен да премине съответната профилактика съгласно международните медицински изисквания и да представи на ТУРОПЕРАТОРА документи удостоверяващи това.

7. В случай, че претенциите на ПОТРЕБИТЕЛЯ, свързани с качеството на предоставяната услуга, не могат да бъдат удовлетворени на място при предоставянето на услугата, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да предяви надлежно оформена рекламация към ТУРОПЕРАТОРА в писмен вид в срок не по-късно от 3 дни след края на пътуването. ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава в срок от 15 дни след получаване на рекламацията да даде своето становище по нея на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

8. В случай на отказ от пътуването от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ, той се задължава да заплати на ТУРОПЕРАТОРА неустойка, както следва:

  • при отказ в срок до 30 дни преди пътуването – 20%
  • при отказ в срок до 22 дни преди пътуването –30%
  • при отказ в срок до 15 дни преди пътуването – 50% от цената
  • при отказ в срок до 8 дни преди пътуването – 65% от цената
  • при отказ в срок по малък от 4 дни преди пътуването – 85% от цената
  • при отказ в срок до 3 дни – 95%